tisdag 29 maj 2012

trött

Jag är så sjukt trött efter helgen. Borde egentligen lägga mig och vila nu när Alva sover men har ingen ro i kroppen.
Ångest för att jag inte tränat på två veckor också. Så himla svårt att komma igång igen. Har fortfarande svårt med promenader och annan träning finns det ingen tid till känns det som, fast jag ska inte skylla på det. Vill man så ¨går det.
Pernilla och Vera har besökt oss på morgonen så nu lämnade dom oss för en liten stund sedan. Väntar på att mannen ska komma hem så vi kan åka och handla när vi ändå har svärföräldrarnas bil. Man blir bra låst av att inte ha någon, och fortfarande har dom inte ringt upp från Örebro. Undra hur länge vi behöver vänta?!
Ikväll ska vi och fira en av mina bästa vänner. Kristin. Hon fyller idag 25år. Grattis gumman.

Inga kommentarer: