torsdag 31 maj 2012

Torsdag

Och kanske världens längsta dag. Klockan är snart bara tolv men det känns som vi varit vakna flera flera timmar.. Alva är rastlös och likaså jag. Nu sover hon och jag har passat på att plocka lite, lika mycket grejer framme efter en stund oavsett hur mycket man städar. Kan inte direkt skylla på Alva heller.
Regnet öser ner och jag hörde till och med lite åska nyss. Sugen på en promenad men eftersom regnskyddet ligger i våran bil i Örebro så är det bäst att hålla sig inne medans det regnar. Jag vet inte vad jag ska underhålla Alva med för att hon ska vara nöjd.

En sak till. Alva har blivit rädd för män som hon inte riktigt känner igen. Hon blir galen och bara skriker. Va hemma hos mamma på mat igår och min bror också. Så fort han började prata så fick Alva panik. Samma sak hos Jacob & Kristin i tisdags även fast vi träffar dom ofta. Konstigt....
En period kanske???

Nu ska jag räkna ner timmarna tills älsklingen kommer hem. Passa på att göra lite luncg också kanske.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

malinrs sa...

Men lilla alva då.. Men de är säker bara en period, om några år jagar hon dom;) o vi kommer gärna förbi nån dag o hälsar på:)