måndag 14 maj 2012

ingenrubrik

Hej hopp..

Dagarna springer iväg och jag hinner knappt sitta vid datorn och blogga. Igår när Karlstad bjöd på strålande sol åkte vi och köpte ett nytt möbelsätt till altan. Så fort det stod på sin plats här ute så invigde jag med en tupplur, haha =) Det blev mer än godkänt så där kommer vi nog sova några timmar i sommar.

Ute blåser det storm och ett tag trodde jag att hela huset skulle lyfta. Tror att vi håller oss inne idag. Alva ligger på golvet och förflyttar sig hela tiden, hon ligger inte direkt kvar på täcket där jag lägger henne utan helst under soffan ska hon. 


Igår fick vi även besök av David och hans goa killar. Även mamma kom och va Alvasjuk.. Vi åt pizza och chokladbollar som jag slängde ihop fort. En mysig söndag precis som det ska va.

Inga kommentarer: