onsdag 16 maj 2012

solsolsol

Jag och Alvisen har haft en underbar dag ute i solen tillsammans med Sandra. Vi är så dåliga på att ses men en gång i månaden lyckas vi få till det  =) Vi drack kaffe åt bullar och snackade skit!! haha.
Vi gick vidare till pappa sen för lite mat innan jag promenerade hem igen med universums största skavsår över hela fötterna. Fyfan va ont det gjorde men eftersom jag hade en gammal busslista så lyckades jag missa bussen, plus att en åkte förbi mig. Sur? JAA, därför blev jag stönig och gick hela vägen hem. Gick så sakta så en pensionär med rullator gick om mig.

Väl hemma igen så la jag mig i soffan och av med skor och strumpor, skönt!!
Mamma kom förbi så vi passade på att åka och handla även fast jag sa att jag inte skulle röra mig en meter till. Ett par stora skor som ej va knutna funkade hyfsat. På maxi körde vi självscanning. Medans Crippe plockade i lite godis gick jag och hämtade bröd och mjukmedel. Jag blippade varorna och insåg när jag skulle stoppa ner allt i påsen att jag stod vid fel vagn. Fan.. Bara att sätta igång och fråga alla vi lösgodiset vems det va. Behöver jag säga att Crippe skämdes.

Vi har ätit pannkakor och nu precis fått Alva att somna. Det va inte det lättaste idag.


Mamma hade med lite nytt åt skruttis=)

1 kommentar:

Annika sa...

Fina kläder :)
Fanny har allaihopa..