söndag 20 maj 2012

LÖRDAG

Jag känner mig överkörd av en lastbil. Tog ett bra tag för mig att komma upp imorse. Allt detta pga fotbollen igår. Jag spelade tre matcher med Skattkärrs damlag +25. Vi besökte idrottsplatsen i Molkom där vi mötte Ämtervik, Nyedshov och Villastaden. 1 vinst och 2 förluster. Bättre lycka nästa gång. Tack och lov att det spelades på sjumanna för vilken chock för kroppen. Jag har så ont idag så det går inte att förklara. Skyller på att jag födde barn för 6månader sedan. Haha...



Kvällen spenderades med Kristin & Jacob. Champions league-final och massa gott. Det bästa av allt. Dom sov över. Vi ställde ihop sofforna och bäddade till våra nattgäster. Undrar om dom ångrade sig imorse när våran operasångare till dotter väckte hela huset kl 8. Vilken bra väckarklocka. Det va den söndagsmorgonen. Bara att gå upp. Njöt av en god frukost tillsammans innan det var dags att göra sig redo för kyrkan.






Inga kommentarer: