fredag 23 mars 2012

Vår

Karlstad bjuder på fantastiskt väder och jag njuter av att vara mammaledig. Det är VÅR!!!

Vi tillbringade förmiddagen på stan i varenda affär men Nej! Ingenting hittade jag. Skandal men jag gav upp och ska riva ur hela garderoben sen tänkte jag. Svårt att hitta något när man i huvudet vet exakt hur det ska se ut. Gav till och med paviljongen en chans där ingenting kostar under 1500kr. Lite tur att jag inte hitta något kanske =)
Vi åt filebuffe på ankan, fläskfile,kycklingfile och laxfile. Till det serverades potatisgratäng och massa såser. Efterrätt, chokladpudding. Är det fredag så är det...
Vi tog en tur in på barnmässan på vägen hem också men vilken skit. 200kr rakt i sjön. Fanns små gulliga shettisar som barnen fick rida på men Alva får vänta tills nästa år.

Nu ska jag ta min kaffekopp och gå ut på altanen och göra resten av familjen sällskap innan jag ska ge mig på bullbak.

Inga kommentarer: