måndag 5 mars 2012

Go kväll. Ligger nerbäddad och det dröjer inte länge innan mina blåa slår igen. Jag är så sjukt trött. Idag har jag och Alva varit ute på språng hela dagen. Halv tolv packade vi in oss i bilen och åkte mot Forshaga till Linn och Ellie. Där sympati grät mest våra små bebisar, sov 5min hit o dit så vi hann med kaffe och god ananaspaj:) sen vidare till Munkfors för att överraska Malin med en babyshower. Hennes mamma tog med henne till Ikea idag och hemma hos henne samlades vi alla under tiden hon va påväg hem. Tacogratäng, tårta och presenter till sötaste Malin. Om ca två veckor är det dags. Det var en överträtt Alva som somnade nyss bredvid mig. Jobbigt att vara på resande fot. Vi hörs imorgon! Natti.

1 kommentar:

malin sa...

va kul det var att ni kom, söta söta ni!! :) <3