tisdag 13 mars 2012

Det känns ganska så fint i kroppen efter gårdagens träning, förutom att jag inte kan gå på vänsterfot efter löpturen. För dåliga skor på asfalten antar jag..Suck.
Skönt att komma igång så nu ska vi köra 2gånger i veckan. Hoppas foten blir bättre så jag kan ge mig ut på promenader snart igen.

Idag har jag och lilla skruttan varit på öppna förskolan med föräldrargruppen, gipsavtryck för hönder och fötter. Hur gulliga är inte dom där små fötterna?!
Det stället kommer vi besöka ofta framöver, hur mysigt som helst. Nu sover hon efter ett bad så jag ska skynda mig att fixa mat tills mannen kommer hem från träningen.

Imorgon ska vi ut på roadtrip igen. Denna gången till Töcksfors för att hälsa på Caroline och lilla Tea som faktiskt blir 1 månad imorgon. Jag längtar





Alva älskar redan Färjestad

Inga kommentarer: