torsdag 22 mars 2012

Äntligen kan vi slappna av i soffan. Alva har varit jätte gnällig ikväll vilket hon inte är så ofta längre. Inte ens promenad i vagnen hjälpte och då är det något fel. Hon fick i sig mat tillsslut och däckade nu äntligen i sängen. Godingen..

Idag har jag o Annika o kusinerna varit ute på promenad i 3½ timma med mellanlandning på gengåvan och solareturen. På gengåvan gräddade dom våfflor utomhus eftersom det är våffeldagen på söndag. Det smakade bra i min tomma mage. Sista stoppet innan vi gick hemåt igen va BVC för lite vägning. Inte min lilla tjej längre utan nu är hon min stora tjej. 7,2kg! =)

Ikväll hann jag i alla fall med att färga håret och imorgon står stan högst upp på schemat. MÅSTE hitta något till dopet. Att det ska vara så förbannat svårt!!!!! Annars får jag köra mjukisdressen.

Nej, nu måste jag se dåliga, sämsta, katastrofa hemska Big Brother..





2 kommentarer:

Therese sa...

Gillar bild nr 2 stark!! :) Alva kanske också är nervös inför lördag? :) göttans med våfflor hörru!! Hallå. Alva är väl smart och visar inte att hon kan hålla flaskan förstår du väl!! ;) puss

Therese sa...

Gillar bild nr 2 stark!! :) Alva kanske också är nervös inför lördag? :) göttans med våfflor hörru!! Hallå. Alva är väl smart och visar inte att hon kan hålla flaskan förstår du väl!! ;) puss