tisdag 12 juni 2012

Min Em-tjej

Jag har bäddat ner mig i soffan och känner mig inte alls bra. Börjar nog bli sjuk. Tråkigt.
Min lilla älskling sover och min stora älskling är på match. Alva somnade runt sju så därför blev det ingen match idag då den började klockan åtta. Han jobbar dock natt också så det blir hem för att sedan vända igen.

Jag och Alva har spenderat dagen hemma hos Pernilla och Vera, Tyra träffade vi en liten sväng också efter hennes dagis. Hon är stora tjejen nu, Prinsessan.
Vera och Alva lyckades sova om varandra hela tiden så det va full fart, men jordgubbar och smoothie hann vi få i oss. Mums..
Alva har inte varit skärskilt rolig de senaste dagarna, inte mycket som är bra. Lite krasslig och jag tror säkert att det är tänder på gång. Måste göra jätteont när dom tränger sig igenom tandköttet. Aj aj..

Inga kommentarer: