söndag 17 juni 2012

helgen

Igår va faktiskt familjen Håkansson/Johansson lite slitna efter festen. C skulle iväg och vara funktionär på stadsloppet och jag väntade hem lilla skruttan. Hon kom runt halv tolv och som jag längtade efter henne. Hur trött och sliten man är så piggar hon upp med sitt leende, Gullungen. Hon fick lite mat sen tog vi en promenad ner till stan för att kolla på alla hurtiga människor som sprang. Om man skulle träna upp sig och delta nästa år?!!

Idag har jag jobbat 4 timmar på bik bok. Sjukt mycket folk för att vara en söndag så jag hade att göra. Det är inte sig likt där, ingen ordning alls. Rörigt och grejer överallt. Skulle verkligen behöva en större butik. Nu har jag i alla fall gjort mitt pass för denna månad.
Kvällen spenderade vi tillsammans med våran andra hälft. Jacob & Kristin, bänkade framför summerburst.
SÅ sjuuukt bra.....



<3

Inga kommentarer: