måndag 2 juli 2012

Blogg blogg

Varför blir det alltid samma sak varje gång jag startar en blogg?
Aktiv första tiden sen avtar det...
Skrev till och med flera inlägg på en dag och nu har jag bloggtorka så det går flera dagar.
Kan bero på att jag inte gör särskillt mycket om dagarna.. Nog om det..

En vecka av älsklingens semester har passerat och tre härliga veckor återstår.
Vädret har väl inte visat den bästa sidan men bara att hoppas att värmen och solen kommer så man kan få lite färg på den bleka kropp jag äger. Längesen jag va såhär blek. Usch..

Vi har varit på stan idag, lämnat tillbaka lite kläder jag inpuls shoppade i lördags. En hemsk kund har jag alltså varit. Fick även lite lunch i magen. Bokade också en tid för tatuering så 1 Augusti är det dags. Tjihooo :)


Inga kommentarer: