måndag 16 april 2012

fix fix fix

Då va helgen över...Igen.
Vad har vi gjort då? I fredags satt vi 50 tujor runt huset. Eller jag satt ungefär 15 sen tröttnade jag rejält i ryggen. Förstår inte hur min älskling orkar slita så mycket som han gör. Han är bäst!
Kvällen spenderade vi tillsammans med Kickan & Jacob, fredgsmys med tacos såklart. För ett år sedan bodde dom hos oss i nästan 2 månader. Det va hur mysigt som helst att vara ett kollektiv. Det hände mycket under den tiden =)
Jag jobbade lördagen medans C och svärfar slet med altanen här hemma, Hela dagen och lite av kvällen arbetade dom men tillsslut fick jag in mannen för kvällen till mig och Alva. Får inte slita ihjäl sig..
Igår stod korpinnebandy först på schemat sen jobb i trädgården resten av dagen. Satte ner 10 tujor till så nu är det klart och nu håller vi tummarna på att alla tar sig och växer hööögt =)

En hel helg ute på gården blev det. Inomhus kan man fixa när hösten kommer...




2 kommentarer:

Annika sa...

Han måste ha ADHD eller nått som han håller på, haha :)

Malin sa...

Jag håller med. En normal människa orkar inte allt han gör! =)